Over Medsen

Over Medsen

Medsen Apotheek is een concept van apotheken in Nederland. In onze vestigingen hebben we tijd en aandacht voor de gezondheid van onze patiënten en geven we altijd deskundig advies. Medsen doet er alles aan om de apotheek toegankelijk te maken. Dat doen we door een andere manier van werken, gericht op de behoefte van de klant. Door middel van automatisering en innovaties biedt Medsen haar klanten het gemak van vele diensten, service en controle over eigen gegevens.

Om de aangesloten apotheken efficiënt en effectief te ondersteunen, worden alle backofficeprocessen geregeld vanuit het Shared Service Center in Breda. Dankzij deze manier van werken, kunnen onze collega’s in de apotheek zich volledig focussen op de lokale zorg.

Dit regelt het Medsen Apotheek o.a. voor aangesloten apotheken:

  • Salarisadministratie & HR-zaken
  • Financiële administratie
  • Inkoopcontracten groothandel en leveranciers
  • Onderhandelingen en contracten met zorgverzekeraars, ondersteuning en begeleiding bij de implementatie ervan
  • Ontwikkeling en implementatie van nieuwe zorgapplicaties
  • Regie van IT-projecten (zoals digitale recept, 24-uurs afhaalautomaten, track & trace, Medgemak & Mijngezondheid.net)
  • Begeleiding bij het verder optimaliseren van jouw apotheek, ook aan de hand van rapportages en benchmark via het Medsen Datamanagement systeem

 

Feiten en weetjes